ADHD v življenju in v šoli

V projektu ADHD v življenju in šoli bomo obravnavali področje motnje pozornosti (ADHD), s katero se srečuje vse več otrok in mladostnikov. Motnja pozornosti pomembno vpliva na manjši uspeh, ki bi ga lahko imeli v času šolanja, saj še vedno primanjkuje spretnosti in znanj tako s področja učiteljev, kako okrepiti vire moči v učencu/dijaku z motnjo pozornosti, kako jo (pravočasno) prepoznati in zmanjšati posledice nižje samopodobe. Prav tako staršem, katerih otrok ima motnjo pozornosti, primanjkuje spretnosti in znanja, kako organizirati vsakodnevno življenje in spodbuditi otrokov potencial. Z pravočasnim prepoznavanjem in ustreznim odnosom na področju izobraževanja, sodelovanjem med izobraževalno institucijo in družino, bi lahko zmanjšali stiske otrok in mladostnikov, ki imajo motnjo pozornosti (saj so v družbi pogosto označeni kot nesposobni, nemotivirani, neumni ipd. kljub običajnim sposobnostim). V projektu želimo z raziskovalnim delom pridobiti tudi čim več izkušenj s strani otrok in mladostnikov z ADHD, kot tudi njihovih družin, učiteljev in strokovnih delavcev ter podati praktična priporočila za organizacijo vsakodnevnega življenja in izboljšanje uspeha v šoli.

Področje ADHD je še vedno spregledana tema obravnave v izobraževalnih institucijah, in namen projekta je podati priporočila za bolj kakovostno delo v šoli ter iskanje virov moči v posameznem otroku oz. mladostniku z ADHD.

 

Z izdajo priročnika bomo prispevali k večji osveščenosti, boljšemu znanju za vzpostavljanje odnosa z otroci in mladostniki z ADHD.


nazaj na projekt