Učenci z učnimi težavami: Izvirni delovni projekt pomoči

Lea Šugman Bohinc (ur.)
Ljubljana: Fakulteta za socialno delo, 2011. - 192 str.
ISBN 978-961-6569-40-8

"Knjigo odlikujejo vsaj trije presežki. Prvi je ta, da so jasno predstavljena transdisciplinarna spoznanja o tem, kako se ljudje odzivamo, kako oblikujemo osebne resničnosti ter kako zahtevni so procesi spreminjanja vzorcev ravnanj. Tako ravnanj posameznika kot ravnanj strok, ki se oklepajo utečenih doktrinarnih prepričanj. Drugi je v tem, da so predstavljeni procesi in pogoji, ki spremembe omogočajo - spremembe pri učencu, v odnosu med njim in učiteljem, med učitelji in starši, med člani tima v delovnem procesu pomoči in v procesih učenja vseh soudeleženih. Tretji presežek vidim v tem, da so teoretski principi opremljeni z besedami učencev, učiteljic, svetovalnih delavk, staršev in raziskovalk. Te besede razkrivajo vsakokratno resničnost posameznega udeleženega in njegove moči za učenje in spreminjanje." (Iz recenzije)

 

Knjiga ni na prodaj, si jo je pa mogoče izposoditi v knjižnici FSD.